AM Security

Tiedote yrityskaupasta | 1.4.2019

AM Security Oy on ostanut Hardware Group Finland Oy:n

AM Security Oy on ostanut 1.4.2019 tehdyllä yrityskaupalla Hardware Group Finland Oy:n koko osakekannan. Hardware Group Finland Oy jatkaa toimintaansa normaalisti erillisenä osakeyhtiönä. Tehdyllä osakekaupalla ei ole vaikutusta yhtiön henkilöstöön.

”Yrityskauppa on looginen ja tärkeä askel AM Security Oy:n yritysstrategiassa. Kaupan avulla AM Security vankistaa edelleen asemaansa valtakunnallisena turvallisuusalan toimijana sekä varmistaa korkealuokkaisen asiakaspalvelun jatkuvuuden. Tämän lisäksi pystymme edelleen laajentamaan tuotetarjontaamme Hardware Group Finland Oy:n laajan tuotesortimentin avulla”, AM Security Oy:n toimitusjohtaja Kari Järvinen toteaa.

”Yrityskauppa mahdollistaa leveämmät hartiat kasvavissa tuoteryhmissämme. AM Securityn laaja kumppaniverkosto luo luonnollisen kasvun mahdollisuudet niin avainpalvelu- kuin lukitustuotteillemme. AM Securityn kattavan tuoteohjelman myötä pääsemme myös laajentamaan tuotetarjontaamme asiakaskunnassamme”, Hardware Group Finland Oy:n toimitusjohtaja Jari Peuranheimo kiteyttää yritysostoa.

Kari Järvinen
toimitusjohtaja AM Security Oy
kari.jarvinen@amsecurity.fi | puh. 050 387 3103

Jari Peuranheimo
toimitusjohtaja Hardware Group Finland Oy
jari.peuranheimo@hgf.fi | puh. 040 867 1709

AM Security Oy on valtakunnallinen ja täysin kotimainen turvaurakoitsija, joka toimittaa kattavat valvonta- ja turvallisuusratkaisut, lukkoseppäpalvelut sekä paloilmoitinliikkeen palvelut ammattitaidolla, niin isoihin kuin pieniinkin kohteisiin. AM Security on Abloy-, Dormakaba- ja iLoq -valtuutettu yritys.
AM Securityn toimipisteet löytyvät kuudelta paikkakunnalta: Helsinki, Lohja, Nokia, Rauma, Turku sekä Valkeakoski. Tämän lisäksi palveluita ja tuotteita tarjotaan valtakunnallisen AMSEC-Partner -verkoston kautta, johon kuuluu yhteensä yli 70 toimipistettä. Toimintamme lähtökohtana ovat asiakkaat ja ammattimainen lopputulos. Palveluiden laadun takana ovat laatu-, ympäristö- ja työturvallisuus sertifioinnit ISO 9001, ISO 14001 sekä OHSAS 18001.

Hardware Group Finland Oy on vuonna 1979 perustettu avainpalvelu- ja lukitustuotteiden maahantuoja ja tukkuliike. HGF Oy edustaa markkinajohtajana Italialaisen Silca S.p.A:n avainteknologia tuotteita. HGF Oy:llä on vahva asema kaluste- ja elektroniikkateollisuuden lukkotoimittajana edustamillaan Euro-Locks lukitustuotteilla. Hardware Group Finland valmistuttaa sopimusvalmistajillaan myös omia lukitustuotteita Suomen markkinoille.