AM Security

AM Security ja AddSecure ovat solmineet yhteistyösopimuksen hälytystensiirtoratkaisujen myymisestä ja toimittamisesta Suomessa.

AM Security myy ja toimittaa jatkossa valtakunnallisesti AddSecuren hälytyksensiirtoratkaisuja. Yhteistyötä on myöhemmin mahdollisuus laajentaa myös muihin kriittisen viestinnän ratkaisuihin.

Yhteistyösopimus vahvistaa edelleen AM Securityn Oy:n asemaa valtakunnallisena turvallisuusalan toimijana. Sopimuksen avulla pystymme laajentamaan tuote- ja palvelutarjontaamme tarjoten korkealuokkaisia sekä luotettavia hälytystensiirtoratkaisuja asiakkaillemme”, sanoo
AM Securityn toimitusjohtaja Kari Järvinen.

Meillä on korkeat odotukset yhteistyöstä AM Securityn kanssa. AM Security on valtakunnallisesti arvostettu turvallisuusalan osaaja ja uskomme, että AddSecuren hälytyksensiirto- ja viestintäratkaisut sopivat erinomaisesti sen palvelutarjontaan. Olemme iloisia alkavasta yhteistyötämme, joka vahvistaa entisestään AddSecuren kasvustrategiaa”, sanoo AddSecuren maajohtaja Hannu Kupila.

Yhteistyösopimus allekirjoitettiin 20.2.2019.

Lisätiedot:

Kari Järvinen
AM Security Oy, toimitusjohtaja
kari.jarvinen@amsecurity.fi  p. 010 480 3517

Hannu Kupila
AddSecure Oy, maajohtaja
hannu.kupila@addsecure.com, p. 040 039 3200

Tietoa AddSecuresta

AddSecure on johtava turvallisten kriittisten viestintäratkaisujen toimittaja Euroopassa. Tarjoamme yli 50 000 asiakkaalle ja yhteistyökumppanille ympäri Eurooppaa turvallisia viestintäratkaisuja valvotussa hälytyksensiirrossa ja kriittisissä IoT-palveluissa. Kaiken kaikkiaan olemme toimittaneet lähes 400 000 yhteyttä ja miljoona lähetintä. Ratkaisuja, jotka auttavat pelastamaan ihmishenkiä, suojelemaan omaisuutta ja varmistamaan yhteiskunnan elintärkeät toiminnot, ovat joustavia, helppoja asentaa ja parantavat asiakkaidemme kilpailukykyä. Tällä hetkellä keskitymme seuraaviin liiketoiminta-alueisiin; kiinteistöjen turvallisuus, kiinteistöautomaatio, energia, älykaupungit sekä ajoneuvonhallinta. Yhtiö perustettiin 70-luvun alussa ja tällä hetkellä työllistää noin 260 henkilöä. AddSecuren pääkonttori sijaitsee Ruotsissa. Lisäksi sillä on paikalliskonttoreita ja jakelijoita ympäri Euroopan.

AddSecure-konserniin kuuluvat muut yhtiöt ovat: Chiron, johtava kehittyneiden Alarms over IP-järjestelmien toimittaja (AoIP); Contal Security, Ruotsin johtavia digitaalisten järjestelmäratkaisujen, hälytysten siirtojen ja integroitujen turvaratkaisujen toimittaja; Smart Grid Networks, älykkäiden ratkaisujen ja suojattujen viestintäjärjestelmien toimittaja sähkönjakeluverkon automatisointiin energiayhtiöille; ja Vecho, johtava eurooppalainen ajoneuvohallintajärjestelmien (Fleet Management) toimittaja raskaille ja kevyille hyötyajoneuvoille.